0

شما هیچ کالایی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

شرایط لغو، بازگرداندن و یا تعویض کالا

مهمترین و اصلی ترین هدف لومیک رضایت مندی شما مشتریان است و همواره در تلاش هستیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با این حال ممکن است پس از خرید، با مسایلی روبرو شوید که درچنین مواردی نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش لومیک داشته باشید. برای اینکه با خیال راحت و آسوده خرید کنید لومیک ضمانت 7 روز برگشت کالا را برای شما فراهم نموده است.

شما با در نظر گرفتن موارد ذیل می توانید از ضمانت برگشت 7 روزه استفاده کنید:

شرایط 7 روز بازگشت کالا

  • وجود جعبه و کلیه ملحقات، جدا نشدن تگ و برچسب از کالا و خارج نشدن محصول از حالت اولیه و پلمپ شرایط لازم برای بازگشت و تعویض کالاست.
  • اگر مشتری از سفارش خود منصرف گردد در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد، می بایست هرچه سریع تر به واحد خدمات مشتریان انصراف خود را اطلاع دهد. اگر مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود با در نظر گرفتن شرایط 7 روز بازگشت کالا می تواند کالای خود را مرجوع نماید. بدیهیست هزینه ارسال کالا برعهده مشتری خواهد بود، ضمناً اگر هدیه ای همراه کالا برای مشتری ارسال گردیده است، هدیه نیز باید بهمراه کالا مرجوع گردد.
  • اگر ساکن تهران هستید از طریق پیک لومیک و اگر در خارج از تهران زندگی می کنید از طریق پست اقدام به بازگشت کالای خود نمایید. خواهشمند است تا زمان رسیدن کالا به دست ما رسید پستی را نزد خود نگه دارند، حائز اهمیت است عودت وجه پرداختی از طرف این مجموعه ظرف ۳ تا ۵ روز کاری و برای مشتریان شهرستان پس از رسیدن کالا به دست ما و بررسی توسط کارشناسان ظرف ۳ تا ۵ روز کاری پس از ورود به انبار انجام می پذیرد.
  • مشتریان محترم شهرستان توجه داشته باشند هنگامی که بسته پستی خود را دریافت می نمایند، ابتدا سلامت فیزیکی جعبه را بررسی و در صورت هرگونه آسیب از تحویل آن خودداری نمایند.
  • لومیک تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا اطلاعات و تصاویر موجود در سایت از نظر اصالت، رنگ و جنس، مطابق نمونه اصلی باشد. بر همین اساس اگر محصول خریداری شده توسط مشتری دارای مغایرتی با اطلاعات درج شده در سایت باشد، مشتری می تواند از حق استرداد کالا استفاده نماید. بدین منظور حداکثر تا 24 ساعت پس از مشاهده مغایرت، با تیم پشتیبانی لومیک تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید.
  • در صورتی که در کالای دریافتی خود شاهد هرگونه ایراد و مغایرت هستید باید حداکثر ظرف 24 ساعت به همکاران ما در واحد پشتیبانی اطلاع دهید و بلافاصله کالا را جهت تعویض، عودت نمایید. در این شرایط در صورت عدم موجودی سفارش مورد نظر، مطابق درخواست مشتری، مبلغ آن ظرف 3-5 روز کاری به حساب وی واریز میگردد.

شرایط کالا در زمان بازگرداندن و یا تعویض

  • در تمامی کالاها وجود جعبه و کلیه ملحقات، جدا نشدن تگ و برچسب از کالا و خارج نشدن محصول از حالت اولیه و پلمپ شرایط لازم برای بازگشت و تعویض کالاست.
  • ساعت و بند ساعت: صفحه ساعت می بایست در حالت اولیه و بدون خط خوردگی باشد همچنین بند آن نیز باید در حالت اولیه، فاقد تاخوردگی و تاشدگی باشد.

هزینه ارسال

  • در صورتی که ایراد، آسیب دیدگی و یا وجود مغایرت فنی به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش لومیک برسد، هزینه‌های ارسال به عهده این مجموعه خواهد بود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان لومیک ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید به آدرس Support@lumiq.ir ارسال گردد تا هزینه به حساب مشتری واریز گردد.
  • در صورتی که ایراد، آسیب دیدگی و یا وجود مغایرت فنی به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش لومیک برسد، هزینه‌های ارسال به عهده این مجموعه خواهد بود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان لومیک ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید به آدرس Support@lumiq.ir ارسال گردد تا هزینه به حساب مشتری واریز گردد.